?

Log in

No account? Create an account
 
 
12 July 2009 @ 02:10 pm
wallpapers: yamashita tomohisa/kuroki meisa/toda erika/kat-tun  
♥ Credit aures or yourhandsdown
♥ Comment if you take
♥ No hotlinking
♥ Don't steal or claim as your own
♥ Textless graphics may not be used bases
♥ Enjoy!

Made wallpapers this time. I rarely make them, so i kept them simple ^^
Size: 1440x900 (willing to make them a different (smaller) size, if possible)

01 Yamashita Tomohisa
03 Kuroki Meisa
04 Toda Erika
05 KAT-TUN

TEASER:

Photobucket

















 
 
Current Mood: fullfull
Current Music: Leah Dizon - Nothin' to lose
 
 
 
Mariekemariky on July 12th, 2009 12:55 pm (UTC)
Oooh I love the Toda Erika walls, so simple and pretty ♥
The b&w ones are cool as well :D
auresaures on July 12th, 2009 01:11 pm (UTC)
thanks sweetie ♥
(no subject) - veessentielle on July 12th, 2009 01:15 pm (UTC) (Expand)
meal_o_metermeal_o_meter on July 12th, 2009 01:05 pm (UTC)
nice!
auresaures on July 12th, 2009 01:11 pm (UTC)
thanks ^^
veeveessentielle on July 12th, 2009 01:16 pm (UTC)
Toda Erika's has this ethereal feel to it - it's simply breathtaking!

But I am taking most of it cuz they're just stunning!!
auresaures on July 12th, 2009 01:19 pm (UTC)
thank you so much <333 that's so sweet of you!
(no subject) - veessentielle on July 12th, 2009 01:32 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - aures on July 12th, 2009 01:33 pm (UTC) (Expand)
Rena.ilove_yamapi on July 12th, 2009 01:26 pm (UTC)
Omg, i luv all of them ^^ ♥
auresaures on July 12th, 2009 01:34 pm (UTC)
thanks <3 ^^
(Deleted comment)
aures: pic#89733595aures on July 12th, 2009 04:34 pm (UTC)
thanks ^^
Leokylie1984 on July 12th, 2009 01:45 pm (UTC)
thanks for sharing :) so pretty~~
aures: pic#89733689aures on July 12th, 2009 04:34 pm (UTC)
you're welcome :D
ravenskiss13 on July 12th, 2009 01:45 pm (UTC)
i love your wallies!
i love the fact that they are so simple!
btw, where is the Nakamaru/Kame wallie pic from? its really cute!
<3
auresaures on July 12th, 2009 04:35 pm (UTC)
thanks ^^
it's from the KAT-TUN 2009-2010 calender :D
(no subject) - ravenskiss13 on July 12th, 2009 04:41 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - aures on July 12th, 2009 04:53 pm (UTC) (Expand)
(Deleted comment)
aures: pic#89733848aures on July 12th, 2009 04:35 pm (UTC)
you're welcome ^^
Into the new world~~ ♪ichigo_246 on July 12th, 2009 02:36 pm (UTC)
Oh! I love black & white graphics. <3
Taking some. Thanks :)
aures: pic#89733823aures on July 12th, 2009 04:35 pm (UTC)
you're welcome! :D
kanjamijamikanjamijami on July 12th, 2009 02:51 pm (UTC)
These are really nice! I love how they're not overloaded like others. Perfect for a desktop bg. ♥
aures: pic#89733707aures on July 12th, 2009 04:36 pm (UTC)
thank you so much!
sheenalinhsheenalinh on July 12th, 2009 03:02 pm (UTC)
OMG these are so beautiful *0*
normally I dont notice anything but KATTUN, but those wallies are really hard to resist. Love the beach, the way u focus on her face, the coloring, so peaceful and relaxing ♥
aures: pic#89733848aures on July 12th, 2009 04:36 pm (UTC)
haha, thanks :D that's so kind! <33
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(no subject) - aures on July 12th, 2009 04:37 pm (UTC) (Expand)
Ria~Chan: YAMAPIkimoola on July 12th, 2009 04:23 pm (UTC)
Thank u sooo much!!!

Yamapi is adorable in this wallies!
aures: pic#89733848aures on July 12th, 2009 04:37 pm (UTC)
haha, no problem <33
★♫♥ get wild, save the world ♥♫★miya_april on July 12th, 2009 06:21 pm (UTC)
i took a couple of toda erika!
she's so cute and the wallpapers were just amazing!
thanks for sharing!!
chu <3
aures: pic#89733848aures on July 12th, 2009 06:35 pm (UTC)
no problem <333
pretendd on July 12th, 2009 06:29 pm (UTC)
i love your wallpapers.
the simplicity makes it so attractive especially the beach pictures with Toda and Kuroki <3
aures: pic#89733848aures on July 12th, 2009 06:36 pm (UTC)
thank you so much <3

(your userpic is so cute btw *__*)